kom igjen! få det frem at Kroken-anlegget i tromsø (der dette skjedde) er værstinger på sikkerhet og merking! vet ikke mye om de folka som styrer i steinura men de er ihvertfall ikke godt skikka til å drive alpinanlegg! hadde min første tur i anlegget i fjor og la merke til en pudder-øy som preppemaskinen hadde lagt igjen mist i løypa. han hadde altså preppa området rundt. ingen merking noe sted. første innskytelse er jo sef å flyte gjennom godsakene, men det freste i stålkantene og jeg skjønte det var mye stein der. noen uker senere brakk en snowborder ryggen på samme plass - også han intetanende. det sto om det i nordlys- så der har du noe å søke på. kjør anmeldelse på kroken-skurkene, de bør bli fratatt retten til drift siden de ikke viser interesse for å bedre sikkerheten. de skuler seg bak argumentet om at ingen skal kjøre utafor løypa og at de forskjellige steinbruddene i løypa ikke er løype fordi det ikke er preppa! få opp et gjerde da for helvete! (unnskyld, men den gjengen gjør meg forbanna). PS: hvor mange kunder har kroken hvis de som kjører utafor løypa ikke er velkommen?