takk for tips.Jeg er ikke ekspert på hva det heter, men det tynneste beinet som går ned i ankelen brakk helt ned mot ankelen og vridningssadene inne i ankelen medførte behov for Syndemoseskrue (60 mm) gjennom "det meste" for å stabilisere. Denne hadde jeg i 10 uker uten å kunne belaste foten. Opptreningen i etterkant har vist progresjon med mindre grad av hevelse. Men det tar laaaang tid :-) Jeg er ikke så sterk i ankelen ennå og det mangler 5-7% grader vinkel. Jeg er veldig stiv i foten om morgenen og det strammer skikkelig bak i ankelen når jeg presser vinkelen - feks står med foten på gulvet og presser kneet så langt frem jeg klarer. Denne øvelsen tar jeg mange ganger om dagen.Jeg står på balansebrett 2 ganger om dagen (7-10 minutter på en fot er det jeg klarer). Jeg går også opp 22 etasjer hver dag og står på en fot for hvert trinn med maks telemarksbøy! I tilllegg er det å gå i kuppert terreng godt. Har også en del generell trening i tilllegg som ikke går på foten spesielt (feks padling). Jeg har også forsøkt å "løpe" "rullende mykt - kombinert med rask gange.

Titanplaten med skruer håper jeg å skru ut til jul.