Sitat PerHas:Anbefaler BCA Tracker. Enkel og kjapp prosessor og oppnår ofte gode resultat på søketid, spesielt på søk etter en savnet. De nye, med tre antenner er bedre på søk etter flere begravt nært hverandre og har mindre artefakter i signalet når du kommer nært senderen sammenlignet med en og to antenner. Men jeg foretrekker enkelheten i bruk som BCA Tracker har - du er aldri i tvil om hva signalene betyr og det tar veldig lite øving for å få gode og kjappe søk.

Støttes. Men nå er vel endelig BCA Tracker 2 kommet på markedet også. 3 antenner, lenger rekkevidde, bedre skjerm, real time display og null dilldall skal gjøre det enda enklere og raskere å søke.

Selv har jeg gamle mammut barrywox, og er stort sett fornøyd med den med unntak av forsinkelsen i avstandsangivelsen og søk/send knappen, men skulle jeg kjøpt nå hadde det blitt Tracker 2.

Tid er det eneste som teller i en reell søkesituasjon, og jeg er rimelig sikker på at du kommer til sette pris på en søker som kun gir deg den informasjonen du trenger i en så stresset situasjon.