Sitat Ivar:Vet at det er et bruktmarked for slike annonser her, men siden jeg har inntrykk av at det er veldig liten trafikk på "ønskes kjøpt" sidene, så legger jeg ut en tråd her.Dermed ville jeg følt at jeg kunne forsvare å legge ut ett sånt innlegg selv om du hadde respondert på følgende måte:"Bruk bruktforumet, faens naut! Er du helt idiot som ikke skjønner det!!!??"Got it?MEN greit, jeg skal innrømme at jeg ikke sjekker profilene til de som legger ut tråder her (slik at jeg kunne sett at fyren er 14 år) godt mulig dere andre gjør det, hadde jeg sett det så skulle jeg kanskje formulert meg annerledes.. Og i fare for at denne tråden her også etterhvert blir en jævli usakelig tråd, foreslår jeg at vi legger dette dødt.

Poenget var å vise at det vil alltid være noe som ikke er logisk og innlysende for alle, og at man derfor burde kunne stille et spørsmål uten å bli kalt "et naut", som du så fint kalte Sander fordi du mente spørsmålet var så idiotisk...

Men, å bruke et eksempel som jeg gjorde, funket jo dårlig, for selv etter å ha forklart HVORFOR, så skjønner du jo fremdeles ikke poenget.

Likevel, det beste er nok at vi bare legge det dødt!

Like greit.

Sander har nok fått svar på spørsmålet sitt uansett nå.