Dæven Animal. Slapp av da. Skjønner ikke at du maser så fælt på Endre Hals om at han syntes det er en litt komisk lesing i denne tråden. Mange av de siste innleggene er jo totalt ubegrunnet og kan vel kun sees på som komisk.Dog er det tydeligvis noen som tar de svært seriøst. Ikke la dere provosere så lett da.

Til Skibabe;Jeg var for 3 år siden i nøyaktig samme situasjon som Ingvild, men hadde sikkert gått 50 toppturer, men ikke på de verste toppene i Jotunheimen og Lyngsalpene med skredfare. Mer topper som Skogshorn å sånn. Gikk ofte alene da jeg kommer fra en liten bygd uten andre som likte toppturer med relativt bratt nedkjøring.Nå har jeg fått meg noen venner som kansje gidder være med på tur av og til, men går fortsatt mye alene.Har ikke en eneste RICCO brikke, ei heller sender/mottaker. Aldri gått skredkurs, og kun bladd i Skredboka. Fikk litt skredopplæring i forsvaret, og var med i RødeKors og lærte å søke gjennom skred med stang.Men å gå på topptur alene er da ikke mer farlig en å gå på langrenn i fjellet. Så slutt å stress Ingvild med useriøse innelgg du ikke har bakgrunn for.