Hei du!!
Har du tenkt deg en maks pris på jakken??Kan i hvertfall anbefale Arcteryx Alpha sv!! Den er laget i 3 lags pro shell gore tex, beste gore tex membranen som er på markedet nå. Puster veldi, veldi bra i forhold til mange andre jakker. Den fungerer utmerket til omtrent all bruk. Ski, fjellturer, klatring, u name it!!:) Veldig bra frontglidlås , den er uten gummi belegget som finns på mange skall jakker, som ofte har lett for å flise seg opp:frown Den er også grovere enn de fleste glidlåser dette for å unngå at glidlåsen skal fryse/ise. Suveren hette, gode stramme muligheter, glimrende til bruk med hjelm!!! Mange gode detaljer, suveren passform/snitt! Det eneste som trekker ned er at det ikke er snøskjørt på den. Den har vunnet flere tester!!! Du kan lese mer om den på arcteryx.com. Eller bare google den så finner du mange flere og bedre "anmeldelser/forklaringer" av jakka!!Dette er, uten tvil, den råeste og beste jakka jeg har hatt:grin!!! Men men dette er bare min mening... Det finns heldigvis mange veldig gode alternativer der ute:)!! Lykke til med valget:)
2008/2009 modellen koster vel rundt 5600 kr her i Norge, men jeg fikk kjøpt den på ebay for 3000 kr. Absolutt vært pengene:grin!!!