Sitat Alfons:Slik jeg forsto det etter å ha skumlest bruksanvisninngen til Barryv. pulse, kan man endre region/frekvens selv ved å endre "default settings" Tar jeg feil?

Hvis du kjøper europeisk modell kan du selv gå inn og endre frekvensen til den de bruker i USA/Canada. Men kjøper du i USA/Canada (mener det stod nord-amerika) så er den låst til én frekvens, og som en annen her sa så må den sendes til Mamut for at de skal endre frekvens. De er vel redd for søksmål fra folk som har endret frekvensen selv i USA smile

Så hvis man kan tenkes å dra på tur til Canada/USA og syns denne funksjonen er viktig så er europeisk modell et klart valg, så man kan endre fram og tilbake selv. Selv kjøpte jeg Pulse hos sportslageret for noen uker siden (syns det er verdt noen hundrelapper å ha muligheten til å bare rusle innom hvis det skulle være noe galt med den). Har ikke fått testa å søke med den ennå, men den virker veldig ålreit og intuitiv. Det er vel ikke noen tvil om at det er den og Pieps som ligger langt foran de andre nå.