Sitat RsIt:Kjøpte Arcteryx Theta SV i høst. Veldig bra passform og så baggy som du selv vil ha den. Jeg er 192/98 og kjøpte først XL og tall, men ville ha en litt slimmere så byttet til L og tall. Den passer perfekt og er ikke baggy. Svart passer til det meste, og den har alt jeg ønsker i en bukse.
Takker for tipset, får stikke innom Platou og teste den imorra
Ser bilder av den på nett og den ser jo bra ut + at den virker å være litt allround slik at man kan bruker den til fjelltur osv.
Hadde meg en runde idag, har heilt slått fra meg Norrøna (Narvik, Lofoten og Trollveggen) - ingen av dem passer meg slik jeg vil og prisen er i stiveste laget om man bare er 90% fornøyd.
Prøvde endel andre bukser også, Missing Link, Peak, Bergans og et anna italiensk merke.Mye bra og endel dårlig med alle jeg prøvde, men må si jeg "fallt" litt for Bergans Sirdal Insulated. Denne var skikkelig lang i XL, uten å bli baggy rundt knær og hofte. Virket relativt solid i stoffet og (mer enn Bergans Stranda vertfall). I tillegg er jo prisen finfin, 2200 for en Ok skibukse med forsterkede knær, ræv og ankler, snølås, seler , bra med lommer og Ok lufting erjo ikke så gale?Eneste jeg er usikker på er "insulated" biten - dvs denne buksen vil jo være varmere enn en skallbukse...
Noen som har +'er eller -'er når det gjelder Bergans Sirdal Insulated?