Hei, lurte på om noen her har ett longboard til salg...?? Eller vet om en norsk webside som som selger et bra ett...Pris ca. 2000 pluss minus, og helst over 1 meter.Skal bruke det bare til crusing...
Ta kontakt med Matte Gøransson: +46 7361 6224 6.Han har peil og sender deg brettet i posten. Jeg er veldig fornøyd med mitt landyathz-brett. Og betalte mindre for det enn hva det koster her
Stikk innom King of the hill longboardshop på grynerløkka, Jørgen som driver butikken kan guide deg til riktig valg av brett! Vis du ikke bor i oslo har han også nettbutikk: www.kingofthehill.no Lykke til!:)
Hei jeg har to brett for salg på bruktmarkedet her på friflyt! hvis du bor i nærheten av stavanger er dette sikkert det greieste i og med at det ikke er så mange forhandlere her..
http://www.daddiesboardshop.com er klart det beste stede å kjøpe fra! Har selv kjøpt 2 komplette brett derfra:grin Å jeg kan ikke si noe annet en storfornøyd med servicen, leveranse og pris! :cool
halla :)jeg har noen kammerater som har bestilt fra kracked skulls. du veldi fornøyd med både brett, leveringstid og prisen har selv tenkt til å bestille fra der!!