At jeg insisterer på å gå all-out denne gangen skyldes først og fremst at jeg er med i beredskapen til Røde Kors, og da er det ikke alltid man velger været...

Andre grunner er at jeg har ambisjoner om å få prøvd meg litt på is og bre i '09. Men egentlig er den største grunnen at jeg er så innmari lei og forbanna på allskens billig søppel som jeg i løpet av svært få år har til sammen betalt det en hel bunad fra f.eks Mammut koster i dag, på grunn av den høye frekvensen av utbytting!

Jeg vet ikke om jeg gjør noe galt, eller om jeg rett og slett ikke er som "folk flest". Selv syns jeg bare jeg er en aktiv amatør.

Foreløpig er det nok for min del Mammut Extreme Logan som frister mest (Dog IKKE i blå og oransj!) Den har i det minste flapper på innsiden rund baut. Trollveggen har flapp på yttersiden av jakka, men jeg syns ikke noe om detaljene på buksa. Har dessuten svært god erfaring med Mammus Base Jump bukse og Ultimate jakke som jeg bruker til alt hvor jeg ikke forventer drittvær og/eller mindre enn fem grader.