Håper for din del dere gjorde veloverveide valg i Kvistaddalen når dere tok laus på tur lørdagen, og at dere hadde det sikkerhetsutstyret dere burde. Kjekt at dere fikk en fin tur, og en bra nedkjøring. Skal ikke legge meg bort i måten man kommuniserer råd og tips på forumet, men akkurat denne helgen var det mange grunner til å være veldig forsiktig i valg av rute og mål. Nå skal ikke jeg være bastant, siden jeg ikke vet hvordan skydekke og sikt var nederst i skårasalen - der man kommer opp fra Kvistaddalen og renner ned mot Skår. Men dette er et sted jeg aldri ville befunnet meg med mindre jeg var 100% sikker på at jeg hadde sikt til å vite eksakt hvor renna var hen, og til å gjøre en vurdering av hamrene/snøfonnene rundt og over den brede renna. Mulig dere gjorde helt riktige vurderinger, men som det er nevnt i tråden - torsdagen skjedde en tragisk ulykke her på Sunnmøre og det er all mulig grunn til å ta innover seg omstendighetene, værforholdene og andre faktorer rundt denne forferdelige ulykken.