Tusen hjertelig takk for alle innspill og tips! :grin
Hadde meg en laaang runde idag på butikker. Fikk prøvd Norrøna Narvik ComfShell (igjen), noe Sweet jakker og Arcteryx. Sweet jakkene ble litt for "boarder" aktig for meg - vide i livet. Arcteryx var forsåvidt fint snitt på..prøvde 3 modeller husker ikke akkurat navna -men til den prisen ble jeg ikke 100% fornøyd.
Fikk endelig prøvd Narvik ComfShell jakka i str L, den satt forsåvidt veldig bra og jeg synes BikeRed fargen var ganske kul. Når det gjelder buksa, så måtte jeg opp i XL pga lengden og synes da kanskje at den ble litt vel baggy. Var "gnising" over hele linja fra kneet og ned når jeg gikk rundt i butikken..? hmm :surprised
Takker hjertelig for tipset angående Peak! Va innom en butikk på almenningen som fører Peak, må si jeg likte den gule blacklight buksa (Black Light 3 Layer Pants). Desverre så var det stappa fullt på butikken så umulig å slippe til. Men en kar som prøvde både den svarte og gule buksen rett foran meg og den såg endel slimmere ut enn Norrøna Narvik.
Så..jeg er egentlig i villrede endog over hva jeg skal gå for. Vil det være helt idiotisk å gå for Norrøna Narvik jakke og velge bukse fra et annet merke som feks Peak? Vil jo da selvsagt ikke være "kompatibelt" med knepping av jakke og bukse ilag?
Okidoki, flotte innspill! Keep em coming!
(PS: Når det gjelder bestille fra utlandet er jeg litt skeptisk. For det første vil det jo ta litt tid. Dessuten liker jeg å prøve klærne før jeg kjøper. Og.. når det gjelder str - så er vel ikke L i en jakke i Norge det samme som L i en jakke i USA ?)