Sitat RsIt:Bergans hadde jeg styrt unna, "ALLE" har jo det.

Ja, det er et argument som klinger godt.

Å kjøpe noe som veldig mange går for, pga av anerkjent kvalitet, nei, huff det er dumt!

For en førstegangskjøper, hvis kvalitet og funksjonalitet er like viktig som et fashion-statement, så er det IKKE noe galt galt å velge Bergans!

PS! Minst like mange kjører ski med Norrøna klær, og Sweet er ikke langt unna.

Så hvis man på død og liv ikke vil være mainstream og ha noe som kanskje andre også bruker (som særlig jibberne synes er så fryktelig grusomt) så har man litt av en jobb med å finne skiklær!

Du gjør absolutt et bra valg hvis du går for Narvik Comfortshell-klærne til Norrøna, Fre_zze.

Jeg har selv kjøpt Narvik-buksen til kommende sesong og den er akkurat passe baggy i formen, og er utrolig behagelig å ha på. Nå har jeg ikke kjørt med den ennå, men med Norrønas rykte ang. kvalitet så er jeg IKKE bekymret for holdbarheten.

PS! Hvis du synes Norrøna er dyrt, så husk at Arc'Teryx er enda et lite skritt høyere opp i pris. (Ved kjøp i Norge, altså...som det ble tipset her; kjøp fra utlandet kan lønne seg)

Bergans er rimeligere, men jeg synes ikke årets kolleksjon er særlig tiltrekkende hva angår stil og farger. (Men det blir jo smaksak)

Kjører for øvrig selv med Bergans Rauland-jakke (modell fra 2 år tilbake) i rødt med svarte detaljer. Den kostet 3500,- i mars '06, og ergo ikke SÅ mye rimeligere enn Norrøna.