Sweet er fete.....Sweet har mega fete klær, de er sinnsykt kule, helt RÅ på design. Og det er kanskje problemet, de er for fete/kule? Norrøna er jo ikke langt bag nå da, med freshe farger og kulere klær. Men Norrøna er LITT enklere virker det som på løsningssiden. Kvalitetsmessig tror jeg Norrøna er bedre og jeg antar at service ordningen deres er bedre (jeg vet, jeg hadde SINNSYKT mye problemer med en tidligere Lofoten jakke men etterhvert så løst Norrøna det på EKSEMPLARISK vis, kudos Norrøna).

Sweet har de beste løsningene, de har sinnsykt kule detaljer (feks åpning i ryggen med å trekke i en snor) og virker mer innovative. Norrøna lager samme klærene de alltid har gjort med nye freshe farger.

Og LOFOTEN ER BAGGY!!!!! Jeg skulle hatt str S i den nye Lofoten jakken. Den passer på armer, skuldre osv. Men er sinnsykt smal på meg nederst. Så får å gå over Lofoten buksen, må jeg ha M. Den er for lang på armene og er baggy til tusan......

Sinnsykt irriterende, for før kunne jeg ta skiklærene mine og traske i fjellet, klatre, ta en tur i høststormene. Ikke fanken om jeg drar på fjelltur i Lofoten bukse/jakke. Så nå må jeg jo kjøpe enda ett sett..... Fashion koster!