Dynafit bindinger igen igen. Meget er skrevet om dynafit-bindinger i mange tråde - god viden kan hentes. Min personlige opsummering er, at der i dynafit bindinger er tale om en relativ avanceret mekanik i en udsat konstruktion - det giver fordele og ulemper - fordelen er vel primært lav vægt og god funktionalitet. Ulempen er, at man ganske simpelt ikke kan behandle bindingen som andre bindinger, men man må forstå de grundlæggende funktioner for at sikre, at den virker efter hensigten. De vigtigste take-outs er for mig, at bindingen skal være ren for sne og is i tåbindingen og i huller på støvlen - selv dne mindste sne/is kan forårsage, at tåbindingen låser falskt i køre-modus med de fejlagtige og irriterende og usikkerhedsskabende udløsninger i nedkørslen til følge. Min medicin er: vær nøjagtig og grundig i isætning af støvlen hver gang og udfør en kontrol hver gang! (hele vægten lagt direkte på tåbindingen før bagbindingen isættes - ingen - absolut ingen - frigang i tåbindningen her = korrekt lås i køremodus).