Sitat ohels:Jeg har ikke erfaring med Sidewinder, men jeg har prøvd den på i en butikk. Den føltes som en seilerjakke med den tykke kragen og hette som kan legges inn i denne. Siden jeg skulle ha en regnjakke og skijakke på snøværsdager falt valget mitt på Theta
</p>
Jeg prøvde Sidewinder SV før jeg kjøpte AR, og valget falt på AR siden jeg ikke liker hetter som henger løst. Hetta på AR er god nok for mitt bruk. Theta har vel ikke snøskjørt og var derfor uaktuell. Sidewinder AR var faktisk enda bedre enn jeg hadde håpet, og XL passet perfekt (193cm og 98kg).Accomplice var ganske tynn, med en overflate som minner mer om softshell enn fleece. Rho AR er en nydelig genser, og jeg kommer garantert til å kjøpe flere!:)
<p>Sitat Maaloy:Høres ut som et råbra tilbud!!:)Har selv arcreryx klær, og har enda ikke prøvd klær som er bedre en arcteryx sine:)Bare en liten opplysning:Du må nok kansje regne med å betale moms og toll selv om du får sendt varene som gave. Toll og mva fritak på gaver gjelder kun hvis verdien er under 1000 kr (eksklusiv frakt). Les mer her:http://www.toll.no/templates_TAD/Newsitem.aspx?id=118720&epslanguage=NO
Det ble hverken toll eller moms, klærne kom på døra 2,5 døgn etter at de var sendt fra USA.