Sitter her og har bestemt meg for å bestemme meg for hvilke ski jeg skal ha og bestille dem før året er omme.
Er en liten jente på 167 og veier stortsett rundt 53 kg. Men ikke la deg lure av størelsen. Jeg står hardere enn de aller fleste jeg kjenner, og trives best på mine Fischer RC4 Worldcup GS ski, hvis det sier dere noe...
Akkurat nå heller jeg mest mot K2 Sidestash. Egentlig så tilfredsstiller denne alle mine behov, men jeg er litt usikker på vekten. Hvordan er denne å dra med seg opp på 1000m+? Har gått til innkjøp av Dynafit Zzero 4 C-TF, og har planer om å sette Dynafit Vertifal FT Z12 på dem.
Blir det litt overkill med en slik ski på de bindingene(noen mener bindingene blir litt pinglete, men med min vekt så tror jeg ikke det blir noe problem)? Hvor mye har egentlig 270g per ski å si (i forhold til f.eks. Coomback). Er vel 174 jeg burde gå for?!
Har òg sett/ser på andre ski som K2 Hardside, G3 Zest-t/Fever (som det er klin umulig å finne noen bra reviews på), og litt på K2 Coomback (som jeg syntes blir litt myk).
Alle formeninger og forslag settes pris på.