Var der i dag, men litt familie og kompiser. Forholdene var "interessante". Jeg hadde bare tatt med en felle til min far, og endte dermed med å gå på beina mesteparten av veien opp, mens han fikk skiene mine. Vi stoppet ca 100 hm under hytta, da det ble vanskelig å gå. Nedover var forholdene dårlige: jeg gadd ikke sette inn tungen på skoene mine (de er greie også uten tunge). Tidsvis var snøen bra, og veldig bra, men siden det når som helst kunne dukke opp en stein...ble det fartkontroll som gjaldt. Hadde det ikke vært for den manglende sålen og de skumle steinene som vaket rett undet overflaten, kunne man nomk ha fått litt fin flyt. Nede i skogen var det for lite bæreevne for 88mm midje i krabbefart. Snøen hadde den lite heldige kombinasjonen av å være tung og ha lite bæreevne.Vinden ble estimert til rundt 15m/s av en paraglider på åstedet. Tror nok neppe jeg tar turen tilbake før det har kommet et kraftig snøfall, men håper at flest mulig stikker opp dit og arbeider med å lage en god og solid såle ;-)