Sitat skidemon:Dynafit Titan passer både i randobindinger og alpinbindinger og leveres med såler for begge deler. Denne er laget i PU plast og er en mye stivere støvel en f.eks ZZero. Jeg ville ikke valgt for lette randoski. Mustagh ata superlight som er anbefalt over er ski jeg har dårlige erfaringer med. Den er fantastisk å gå oppover med, men et sant helvette på turen ned dersom du møter på vanskelig isete føre. Skien er for lett og takler ikke høye hastigheter.
<p></p>
Ser vi er sterkt uenige her. Har skiene i 187 utgave, og jeg er svært positivt overrasket over nedoveregenskapene. Vil rate nedoveregenskapene til 80% av BD Corvus. Jeg ville ikke ha vaglt de til et storslalomrenn, men jeg hadde kunne brukt de i et klubbrenn uten å dumme meg ut (dvs. jeg holder litt tilbake, men kan kjøre storslalomsvinger ned det meste med kontroll). Jeg bruker forøvrig skiene med zzero4 sko. Mulig at det er en teknikk-sak her: ikke alle ski passer alle personer. (Jeg synes f.eks. at K2 Coomba var skremmende, fordi den ga etter når det var hardt...mens mange elsker den - og den var vel en "testvinner").