Hei!Jeg er i den heldige situasjon at jeg kun jobber deltid om dagen, og tenker å bruke all mulig ledig tid til leik i fjellheimen. Jeg er sjukt glad i toppturer, men jeg er ikke fult så glad i å dra ut alene, med tanke på sikkerhet og denslags. Så: Jeg lurte rett og slett på om det er interesse for å forsøke å ?samle? toppturglade folk i Norge på en måte som gjør det enkelt å lodde stemning for å dra sammen ut på tur og dele erfaringer både rundt turer og snøforhold ? for å gjøre det hele både mer hyggelig og mere sikkert. Etter noen år med semi-aktiv terrengsykling ser jeg at terrengsykkel.no-forumet fungerer ypperlig til dette for sykkelfolket ? her kommer man sammen på tur, og det har tilogmed oppstått faste grupperinger som sykler sammen år etter år som følge av forum-aktivitet.Oss vinterfolk har ikke noe velfungerende forum, og det skjer bare unntaksvis at folk ?finner sammen? her på friflyt.no . Jeg synes vi trenger noe bedre.Tanken er ikke at man skal måtte levere fra seg sine hemmelige spots eller bli drasset ned av uerfarne, men rett og slett at vi har en måte å informere det ganske land om at man har lyst på tur når man kanskje ikke får med sine vanlige turkamerater. For oss som har en del fritid også på hverdagene antar at jeg at dette er ekstra aktuelt.Jeg bare slenger ut tanken jeg, ettersom jeg synes friflyt-siden blir mer og mer jibbefokusert og jeg sliter med å finne noe ?hjem? på nettet som kan fungere vintertid på samme måte som ts.no fungerer om sommern. Fjellfolket har fjellforum.net, de yngre boltrer seg her på friflyt, men oss midt i mellom har (etter min mening) behov for noe. Enighet?Tanker og innspill mottas med takk!MvhTrond