Hei, Det ble absolutt noe av dette. Forumløsning er satt opp, og det er vel et 30-talls registrerte hvis jeg husker riktig. Jeg tenkte jeg skulle ta opp igjen denne over jul, da det har vært litt travle tider med andre prosjekter i det siste. Men både jeg og flere andre følger med der, så det er bare å registrere seg og komme med både spørsmål, svar og andre gode innspill!
Altså, fungerer denne toppturforumsiden? Har tenkt på at det må da være noen flere som søker en turkompis, og ser gjennom denne tråden at det er det tydeligvis. Har kommet i den alderen der alle mine turvenner/venninner har stiftet familie og ikke lenger kan eller vil gå opp - og nedturer. Kunne vært veldig greit å vite om noen som trenger turkompis! Så, får starte her jeg og og se om det fører noen sted.. Foreløpig er det stort sett bare Rødtind som fungerer i snyfokket her i nordens Paris .
Hei Gøril!Topptursiden fungerer, men hvis du tenker på mitt eget prosjekt (www.toppturforum.net) har jeg ikke fått tid til å drive noe særlig med det i vinter. Siden fungerer, og har en del mer eller mindre aktive brukere, men er altså ikke markedsført i særlig grad - enda.
Ja, tenkte på toppturforum.net. Var inne her og så at det var liten aktivitet. Men, mulig det bare trengs noen aktive brukere.. så er vi i gang . God påske!