Sitat Thombraider:Pondus, siden du er såpass kar at du hevder at du kan stå inne for det du gjør så la oss få muligheten til rent faktisk å si fra til Sport-Conrad. Vi trenger da navn eller annen identifikasjon.Ettersom dette etter din og de flestes oppfatning ikke er bedrageri og ellers er moralsk greit og lovlig, bør det vel være en smal sak å stå inne for det også overfor de som skal utstyre deg med nye ski?

</p>

Vil nok påstå at jeg er mer til kar enn en som tenker på å ringe Sport Conrad for å tyste i en slik fillesak. Å gi deg personalia ville da være det samme som å ringe politiet å gi beskjed når og hvor en selv skulle kjøre litt for fort...<p>Nå er uansett skiene borret, bilder sendt og akseptert, og nye ski er på vei. Så selve saken er nok ute av verden.:cool

Det som overrasker meg mest er at selv ikke et hull i skia er godt nok for deg, nei huff!, det hullet var for lite... Skia er nå ødelagt, umulig å selge for egen vinning, men opp til meg selv om jeg vil prøve å bruke videre.

I bunn å grunn er det Dynafit & Sport Conrad sin egen feil å påføre seg slike saker, skulle ikke rare kvalitetskontrollen til for å oppdage de feilene på skia mi.

*Reggi: Takk for saklig og fornuftig støtte smile