Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Technica The Agent 120 (Dynafit-kompitabel)
#168160 25/08/2010 2:55 PM
Registrert: Oct 2014
Innlegg: 189
kjetims Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Registrert: Oct 2014
Innlegg: 189

Lurer på hvem av Dynafit-gutta her som blir først ute med Technica-sko? smile

[url=http://www.tecnicausa.com/site/skiboot.php?site=17&lang=12&idPrn=2&idN=94&idP=1028[/url]


Prøver på nytt med linken....
kjetims #168161 25/08/2010 2:57 PM
Registrert: Oct 2014
Innlegg: 189
kjetims Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Registrert: Oct 2014
Innlegg: 189

Re: Technica The Agent 120 (Dynafit-kompitabel)
kjetims #168162 25/08/2010 3:20 PM
Registrert: Oct 2016
Innlegg: 467
Entusiast
Offline
Entusiast
Registrert: Oct 2016
Innlegg: 467

Tror ikke det stemmer, det nok bare de to modellene som heter agent at og agent bc som får dynafitkompatibilitet.

"Starting from this year both touring models, The Agent AT and The Agent BC, will be equipped with the original Dynafit® plates to guarantee perfect compatibility with the corresponding binding."

Men de påpeker selvfølgelig at det er skikkelige, dynafitproduserte inserts etter at Salomon har driti på draget.


tror d jeg også....
kjetims #168163 25/08/2010 3:26 PM
Registrert: Oct 2014
Innlegg: 189
kjetims Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Registrert: Oct 2014
Innlegg: 189

da jeg kikka en gang til, tenkte jeg d samme som deg...er nok bare de to skoa som er dynafit-kompitable.

J**** stygge var de to modellene iallefall smile