Om du er ute etter fine toppturski har eit par ski med dynafitbindingar ute til salgs som du skal få rimeleg smile

Skia er i 181 og er av typen Atomic sweet daddy. Det er heilt normalt brei toppturski. (88 eller var det 84mm på midten trur eg), Den er rimeleg stiv og har bra innsving så den toler bra med fart. Har testa den nokon gangar på speglskare og den skjærte svingar utruleg bra. Så dei skal funke bra i løype. Hopping, tja wink. Dynafitbindingar løyser lettare ut på slag så om hopping er svært viktig for deg ville eg gått for heilt anna utstyr enn lett toppturutrustning.

Eller om du vil handle på telemark pyrenees så er det ein butikk eg har brukt to gangar med rimeleg kjapp leverignstid. Fikk slalomstøvlane mine i løpet av ei veke. Og det du seier om moms stemmer rimeleg bra ja. Mi erfaring er at du kan plusse på ca 30prosent på den summen som står i nettbutikken deira og du får den ca totalsum

Gi meg eit hint på ff mail eller på s_gimmestad@hotmail.com om du er interessert i skia mine. fikser gjerne bilder og eg kan betale frakten.