Word trekuk!

Jeg kommer til å fortsette på mine quest 12 også kommende sesong fordi det er en knallgod støvel, så får vi håpe amer rydder opp i problemene med tech sålen som du sier. Salomon tester utstyret sitt før de får lov til å selge det, her er det standarder de må følge. Å tro at amer gjorde dette med overlegg er bare for banalt.

Titan er helt klart bedre randostøvel, den er lettere enn quest 12, men også en god del mykere. Quest pebax er nok mer i denne kategorien, jeg syntes denne ble for myk, men som randostøvel i dynafit burde det være en fin kombo. Jeg testa dette noen dager i våres og merket ingen ting til svakheten i tech sålen da. Skal nevnes at jeg ikke dro på nevneverdig siden jeg var på topptur for å spise høydemeter, ikke høkke.

Må samtidig nevne at onyx som er markedsført som en frikjøringsbinding tåler mindre medfart enn ft12. Ler masse hver gang jeg får inn en ødelagt onyx, siden salgsargumentet til g3 er at de har forsket på denne i 4 år og drevet grundig testing mens de bare ventet på at patenten til dynafit skulle åpnes. Onyx er bare en litt tyngre randobinding, med dårligere alpine egenskaper enn ft12. Noen heftig frikjøringsbinding er det definitivt ikke.