Du har helt rett i at Salomon har gjort en dårlig jobb i forhold til både produksjonen av tech-sålen og opprydding i ettertid (det er i alle fall mitt inntrykk). Når det gjelder Quest-støvelen i seg selv så vil jeg ikke sammenligne den helt med f.eks. Titan. Jeg har kjørt med begge støvlene og vil si at selv om Titan er en meget god kjøre-randonnè kombinasjon, så er den ikke en like god ren kjørestøvel som Quest. Det er derfor jeg synes det er så dumt at folk nå kanskje vil komme til å styre unna denne støvelen p.g.a alt rotet med tech-sålen (som altså er helt og holdent Salomons egen feil). Quest er en meget god kjørestøvel som fungerer godt til å gå med. Imidlertid spørs det om den egentlig vill eh vært en konkurrent på det mer rendyrkede randonnèmarkedet, for selv om den fungerer godt til å gå med, så er det andre støvler (som f.eks. Titan) som er bedre til å gå mye med og som er gode å kjøre med. Quest (12) er en støvel til å kombinere med duke eller vanlige bindinger. Spørsmålet er vel om ikke Salomon skulle ha styrt unna hele tech-såle kjøret i denne omgang.