Bærum er større enn du aner (110000 innbyggere), og jævlige sosser fra denne kommunen er ikke stort verre enn jævlige sosser fra resten av landet. Dette til opplysning. Ville satt pris på litt mindre mongoutsagn fra din kant.
Om G-Sport kontra "ordentlige butikker":Det er morsommere å handle på andre butikker enn de store kjedene, og her dukker mange faktorer opp. Kundeservice, med ansatte som faktisk er interessert i det de selger, vil du ikke få på g-sport i forhold til hos skikkelige butikker. Kunnskapsnivået til selgeren du møter på vil generelt være mye høyere på f.eks Whitewater enn det vil være på G-Sport. Derfor vil jeg heller handle der. Koster kanskje litt mer, men fy faen som det er verdt det i lengden.
Anton Sport er etter min mening den eneste virkelig gode sportskjeden her i landet, og sparker rumpa til G noe alvorlig.
Tilbake til temaet:Stor fan av Whiteout, har en gammel Kremlbukse jeg er glad i. Gigantisk jævel av en bukse. Varm jævel av en bukse.
Og Findus, igjen. Hva i alle dager hadde du å bidra med til denne tråden i utgangspunktet? Å si at du hadde sett en kar på et bilde, og utfra det si at whiteout er bra? Javel.