G3 har gode fellar. Ei ski med twintip vil vere litt meir knotete å feste fellen bak med, og utan det festet dett dei av etterkvart. ski med flat/vanleg baktupp har somoftast hakk der denne metallkroken skal festast. dette gjeld iallefall K2 sine ski
Bredda har ikkje nødvendigvis alt å seia for kor lettkøyrd den er. Stivheten har der ein dle å seia. Coomback som eg nevner er ei relativt medium ski som fiksar det meste og ikkje krevar "full gass" for å gå bra.Dersom du feks ser på K2 Hard Side så er dne smalare, men har metall laminat og er stivare. Ein erfaren skikøyrar vil sikkert seie at den er meir stabil i fart mellom anna, men at den kanskje krevar meir av "piloten":grin Eg har K2 Side Stash som også er ei relativt stiv ski med 108mm under foten. Den er lettkøyrd nok for meg, men likar seg best i litt fart og med ein del trøkk...Ellers så anbefalar ikkje Dynafit å motnere bindingane deira på breiare ski enn 110mm på midten. Såvidt eg har forstått pga det kan ha noko å seia for utløysar funksjonen på skia.