Ok jeg skjønner, formen skal ikke være noe problem og jeg er ikke helt grønn når det gjelder fjellet heller. Var på et mindre skredkurs i forbindelse med en snøhule tur i fjor, og har en del generell kunnskap. Så dere anbefaler å bare prøve seg fram? Begynne med Gaustatoppen og Loftet og så ta det videre derfra? smile (beklager så mange innlegg det var ikke helt