Sogndal er mitt tips. Litt meir eksotisk enn Voss kanskje? ein stad der ikkje så mange har vore?
Ein overnattar på Selseng pub og camping (eller noko slikt. kontakt meg på friflytmail så kane g prøve å skaffe nummer, dei opnar for sosiale lag og har badestamp og god standar!!)
Frå Selseng pub og camping har du 5 minutts kjøring til hjertet av Sogn dalsdalen med skikjøring og toppturer for einkvar smak. Gode muligheter for parkering og veldig snøsikkert. Skulle været skjære seg totalt har du Hodlekve skisenter (www.hodlekve.no) eller Sogn skisenter (www.sognskisenter.no). Små skitrekk men veldig bra offpiste moglegheiter.
Vidare anbefalast eit besøk på¨Spa avdelinga til hotellet i Sogndal. Heilt nyoppussa (norlandia trur eg det er). Vidare kan ein klatre i det mange påstår er ein av dei råaste klatreveggane i Noreg. Moglegheiter for Isklatring i Jostedalen eller i sogndalsområdet. Her er moglegheitane mange!! ta kontakt om du ynskjer info om fleire selskap osv som feks driv med guiding, utleige og servering osvosv..