Jeg har hatt Oakley Wisdom i noen år. Var fornøyd nok med dem. De hadde god synsvinkel, satt bra og var nesten duggfrie.

Endte opp med å kjøpe meg Spy Soldier fordi Wisdom brillen ikke passet til min nye hjelm (POC Synapsis XP), Wisdom brillens strap-anordning er noget spesiell i min mening. Er meget fornøyd med Soldier-brillene. De sitter bra, har veldig bra utsyn, passer godt med de fleste hjelmer og jeg har ikke hatt noen duggproblemer med de.

Nå ligger et par Spy Apollo briller å venter på meg hjemme og jeg gleder meg til prøve de (de er toppmodellen til Spy så skall være enda bedre enn Soldier). Grunnen til at jeg bytter fra Soldierbrillene er vel kun for at jeg er en utstyrshore og har tilgang til de rimelig. Jeg fikk bare ikke tak i de forrige sesong fordi de var utsolgt...

Etter mine erfaringer med Oakley og Spy vil jeg derfor anbefale Spy på det varmeste, men Oakley er ikke dårlig de heller. Vær obs på ved kjøp av Spy at de har forskjellige modeller til forskjellige ansikttyper. Soldierbrillen jeg har passer brede ansikt.