Jeg har hatt Norrøna Røldal i et år nå og har ingenting å utsette på den. Den puster bra og jeg har foreløbig ikke blitt våt i den. Ikke antydning til slitt heller. Det er heller ikke noe problem å ta den av og på, man blir fort vant til å tre jakken over hodet. Dessuten synes jeg Røldal annoraken er mer komfortabel i bakken enn de flste vanlige jakker jeg har kjørt med. Har kjørt med Norrøna i mange år nå og hatt ca. 7-8 jakker, de fleste i gore-tex, og har ingenting å utsette på kvaliteten. Bruker forøvrig en Norrøna klatrejakke (3 lags gore-tex) som regnjakke til vanlig, og den er potte tett.

Whiteout er snowboard/jibbe kolleksjonen til Norrøna, det er i realiteten et Norrøna produkt, og har samme kvalitet som Norrøna produktene. Jeg kjører med Whiteout bukse nå som jeg også er fornøyd med. Eneste minus med den er at hendlene på glidelåsene ser ut til å være av litt dårlig kvalitet, de går ihvertfall istykker på min bukse, spesielt to små glidelåser nederst på beina. Stoffet nederst på beina ser forøvrig ut til å holde bra (kjører alpint)

Hvis du skal gå for en Norrøna jakke så må du huske å kjøpe den litt stor. Det er skallbekleding, det betyr at du må ha litt klær under hvis det er veldig kaldt. Men det vet du sikket smile