Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Information om toppturer?
#165869 16/04/2009 12:06 PM
fs_ Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Finnes det någon bra information om førskeliga toppturer i Norge?

Synes det er vansklig at finne information på nettet. Har sett lite i boken "Toppturer i Norge" men synes ikke det er med så mange turer (i alle fall ikke rundt oppdal som jeg er mest intressert av).

Går ju ofta greit at bare se sig rundt eller se på en kart efter møjliga turer men lite information og ideer om fine turer skader ikke.

Re: Information om toppturer?
fs_ #165870 16/04/2009 3:27 PM
Ringrev
Ringrev

Toppturer i Romsdalen kan være aktuell.Jeg savner også en bok spesifikt for Oppdal - hadde vært veldig greit med en bok av samme kaliber som den for Romsdalen. De fleste toppene rundt Oppdal er greie, men det kunne være greit med litt info om farer, parkering osv.

Tips om nettside
fs_ #165871 16/04/2009 9:01 PM
Fersking
Fersking

Det er en nettside som heter www.itrollheimen.net . Den tar for seg en hel drøss med turer og en del toppturer også. Har brukt denne som resurs mye de siste året, og den har gitt meg mye nyttige tips og info. Sida har både kartbeskrivelser, ruter og masse bilder.

I utgangspunktet er det ikke en side med fokus på toppturer for nedkjøringas del, men masse nyttig info.

Redaktøren svarer også gladelig på mail ang ulike turer, og han har mye info å komme med.