Sitat skogy:Får vel sørge for at jeg ikke går tom på vei opp. Har funnet ut at det er lite vits i å pushe seg for mye på slike turer. Så lenge man ikke skal ha flere topper, og flere nedkjøringer på samme dag, er det like smart å spare kreftene til nedkjøringene. Bruker G3 Saint, med targa ascent, og scarpa t2x. Har hatt noen fine turer i de siste, og gleder meg. Gikk ca 6,5km, og 750høydemeter på 2timer skjærtorsdag. Var på Ruten, i Hemne kommune. Ligger ca 10 mil sørvest for Trondheim. Hvis du ikke allerede har vært der, er det absolutt verdt et besøk til vinteren. Du kan mer eller mindre kjøre helt ned til bilen, og jeg synes jeg så en god del bra linjer der oppe. Siste km går gjennom litt lett skog, så man får mye å kose seg med. takk for tipsene..
</p>
Lurt å tenke på nedturen ja - ta det fra en som har måttet snu midt i henget :)<p>Litt for mye stress og for hard pushing til å begynne med gjorde at jeg gikk helt tom. Neste forsøk gikk det fint dog! Nå har du betraktelig lettere stash enn det jeg slepte opp også så tar du deg tid i tillegg så bør det gå radig