Sitat Lakenpose:Jeg har Montana feller på de gamle telemark skiene mine. Føler at limet begynner og bli ganske dårlig allerede etter en halv sesong (men med ganske hyppig bruk). Det er og veldig dårlig glid i fella. Fordelen med den er at du får satt fellen i "spenn" nesten når du trer "strikken" over tuppen. til de nye skia mine (rossignol s6, anbefalles) kjøpte jeg Black Diamond feller. Disse har utrolig mye bedre glid en montane fellene og limet fungerer utmerket fortsatt. Har ikke opplevd at fellene har sklidd av skia, selv om et er en twintip ski. Men fikk en rar opplevelse i Hurrungane rett etter påske, da vi lå i telt og fellene hadde blitt lengre ettersom at de var fuktige :surprised. Men etter å ha tørka dem, så var de tilbake til normalen igjen. Noen som har lignende erfaringer??
Jeg opplevde akkurat det samme med mine BD feller. Etter første dagen på tur var de søkkvåte, og andre og tredje dagen var de definitivt lengre enn før... Det er jo ikke snakk om mer enn et par centi, men uansett merkbart. De er normal lengde igjen nå da.