Hei!Du må holde deg langt til venstre i nedkjøringen fra Skittentind for å "falle" ned i dalen bak Storsteinen.Du kan enten da kjøre rett ned til et lite vann , eller ligge litt til hø for skaret ned til vannet .963 eller djeveltanna ser du da rett til ve. for deg.Fortsett over vannet og du finner flere fine nedkjøringer videre.Du kommer til slutt inn på løype opp til Skittentind rett før det site henget ned til bjørkeskogen.Om det er så bra der nå har jeg ikke peilig på.Var en liten kosetur på Kjølen i kveld .Hard skare men fine forhold for mine sugar daddy !

RINwinkwink:wink