Sitat rin:Hei!Skittentind var fin i dag så lenge en holder seg nord for vanlig nedkjøring.Kjører ned i dalen bak Storsteinen.Kommer da ned i rimlig jomfrulig sne,uten skare på toppen.Kanskje litt bratt for enkelte, men et godt alternativ til den normale nedkjøringstraseen som er kjørt opp og har skare på toppen!Kjør med fornuft!!RIN
wink:wink
det er jo ca ved storsteinen man endrer kurs på tur opp mot toppen. hvor skal man kjøre for å komme seg inn i dalen på tur ned..?