|
 bra skiklær for damene!
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Noen tips? skal kjøpe meg jakke og bukse, men veit ikke helt hvor jeg skal starte, det viktigste er komfor, kvalitet og look. Fint at buksa dekker støvelen liksom! Trenger ikke være årets!
|
|
|
 hva skjer a?
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
alle innleggene mine kommer opp 3 ganger jo...
|
|
|
 jeg foreslår
|
Medlem
|
Medlem
kondomdress, fra 1990 og eldre. De er veldig komfortable når du venner deg til de, og de ser ekstremt bra ut!! De dekker støvlene som bare det, bare dra de over. God kvalitet holder de også..
|
|
|
 hihihihi
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
tenkte vel mer i retning burton osv 
|
|
|
 hva med..
|
Entusiast
|
Entusiast
...oakley? Oakley har en fin kolleksjon for damene, -barske, trendy, bra (lommer, vann/vindtett osv..) og samtidig feminine.. Ligger sikkert noe på www.oakley.com, men de har en tendens til ikke å legge ut alt der..
|
|
|
 hva med..
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
bergans? www.bergans.no De har begynt å få en del bra greier og bedre design. Veldig beveglige og behagelige klær for toppturer. Puster bra så du ikke er våt når du kommer på toppen.. Kanskje ikke "kult" nok men verdt å se på.. De har alt ute på nett..
|
|
|
|
|
|
 ikke så lett
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
syns ikke det er så lett å finne skibekledning på oakley.com, jeg... Men ja, ingrrid! Ikke enkelt å finne kule klær til jenter ass! Kom med tips a, folk!
|
|
|
 Oakley
|
Medlem
|
Medlem
Hvor får man tak i Oakley i Norge da? eller på nettet? Sendte en mail til Oakley, men de sendte ikke til Norge fra internett-butikken...Noen som vet om Sweet kommer med nye klær til vintern da?
|
|
|
 Sweet
|
Medlem
|
Medlem
Sweet kommer med klær i vinter. Kommer vel med en full kolleksjon av det de hadde prøvekolleksjon på i fjor.På sidene deres ligger det tre serier, mulig det kommer noe som ikke er der også.
|
|
|
 Arcteryx
|
Fersking
|
Fersking
Hei kjøpte meg utstyr fra Arcteryx i fjor og er kjempefornøyd! utrolig bra funksjonalitet bra lommer(plass til matpakke og drikkeflaske for de litt mindre toppturene...),lufting osv, og kvalitet .Feminin passform lange nok i ben og armer.... ;-)har sidewinder jakke Vips
|
|
|
 ...oakley
|
Entusiast
|
Entusiast
som jeg skrev er ikke alt på nett.. men ta en telefon til sportslageret (der får de foresten sweet å) eller anton sportco, hør når klærne kommer og så tar du en titt.. voi voi
|
|
|
 Whiteout.biz
|
Entusiast
|
Entusiast
mye bra både dame å herre
|
|
|
|
|
|
 Oakley i Trondheim
|
Fersking
|
Fersking
Se-Aktiv på toppen av Nordre (solbrilleavdelinga til H. Iversen Optikk/Interoptik) tar inn Oakley-klær. Sjekk innom der og ta en kikk. Hyggelige folk som jobber der også, så bare å spørre dem. Se-Aktiv har egen inngang fra veita, ellers er det gjennomgang fra H.Iversen. Regner med du har blitt såpass kjent i sentrum nå at du skjønner hvor jeg mener. Ellers er det bare å spørre meg;-)
|
|
|
 hva
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
med lene nordermoens ski og snowboardbekledning. perfect moment tror jeg det heter. hun er profesjonell storfjellssnowboarder som har designet egen kolleksjon. ane enderud, skikjorer, staar ogsaa med dette. fete og tekniske plagg det.
|
|
|
 Alprausch/DC/Sessions
|
Fersking
|
Fersking
Sveitsiske Alprausch(alperus) har masse bra skiklær til jenter. Et alternativ til Burton er DC og Sessions , som har både tøffe og funksjonelle detaljer. Alprausch har Dermizax membran (15000/20000mm vannsøyle). Det samme som brukes i Bergans 71 grader nord klær. Alprausch fås i utvalgte sportsbutikker og motebutikker rundt omkring, mens Sessions/DC bla finnes i Session kjeden.
|
|
|
 Men .. du .. eh ..Gaute ..
|
Ivrig
|
Ivrig
|
|
|
 takker for alle sver :)
|
Entusiast
|
OP
Entusiast
Så du kan ikke nyte jenter i kondomdrakt bare fordi du har dame raa?
|
|
|
 visst har e dæ
|
Medlem
|
Medlem
Å e har ein gåmmål ellesse fartsdress e ska hå på ho i mårgå, når oss ska prøve nye ski på juvass.
|
|
|
|
|
|
 OAKLEY!
|
Fersking
|
Fersking
Kjøp Oakley! Hærlige klær. Både comfort og brukervennnlighet.
|
|
|
 WhiteOut
|
Entusiast
|
Entusiast
WhiteOut har jo veldig mye freshe klær. Både for gutter og jenter. I september kommer den nye kolleksjonen på www.whiteout.biz også.
|
|
|
 helly hansen
|
Fersking
|
Fersking
sjekk ut den nye kolleksjonen til helly, mange bra bukser og jakker.
|
|
|
 I en del ukeblader ...
|
Ivrig
|
Ivrig
(ser få) benytter jentene kun truse og bh! Jeg er en gammel gubbe, men blir f.. ikke gira!
|
|
|
 K2
|
Fersking
|
Fersking
K2 er noe du kan sjekke, har endel greie løsninger!
|
|
|
 Bergans
|
Medlem
|
Medlem
Har veldig mye fint! Noe med stil, samtidig som det er ekstremt god kvalitet. Holder i all slags vær. Gode jakker, f.eks. Bergans snowdrift! Perfekt til snowboard, telemark og alpin! God bevegelighet!
|
|
|
|
|
|