Hei! Jeg har lite info om føreforhold akkurat nå men kan gi etpar tips siden det var lite respons her. De fleste kjører ned østsiden av fjellet som er vist på bildene mine over. Vestsiden går ned i en dal uten brøyta vei. Da må du gå opp igjen. De fleste rennene fra tårnet og utover eggen kan kjøres og rennene blir slakere jo lengre utover på eggen du kommer. Jeg har kun kjørt renne 1 og 4 i den store V'en, og synes at renne 4 er den fineste av disse. Toppen er utsatt for vind og lave skyer, så værmeldingen sjekkes selvfølgelig før tur. Snøen er derfor også ofte vindpakket. Min erfaring er at det allikevel kan være fin snø i rennene eller rett ned fra tårnet. Er alt helt håpløst er det som regel fin snø i Langefonn (dalsøkk helt til venstre i øverste bildet mitt over).Veien opp gir seg selv og du velger selv hvor bratt du vil gå. Du er sjeldent alene i helgene. Jeg har ofte tatt turen opp alene og slått meg sammen med andre på vei ned. Ytterste gangen i turisthytta er vinteråpen og er kjekk å bruke for klesskift/niste i dårlig vær.God tur!