Daglig inspirasjon

Nyheter, tester og guider fra friflyt.no, utemagasinet.no og norsk-klatring.no
Registrer bruker Logg Inn

Friflyt forum Ski Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på?

Forumsøk
Forum Kalender Aktive tråder
Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på?
Birger Holo #165269 21/01/2009 3:51 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 192
t_dahl Offline
Tørr bak øra
Offline
t_dahl
Tørr bak øra
Registrert: May 2011
Innlegg: 192

Wildsnow har testet:

http://www.wildsnow.com/379/backcountry-skiing-binding-flex-tests-updated-august-2006/

http://www.wildsnow.com/articles/naxo-binding-torque-plate/naxo-binding-torque-test.html


Hele tråden
Emne Av Lagt inn
Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? Birger Holo 12/01/2009 7:24 PM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? greipfrukt 12/01/2009 7:49 PM
104 er greit Underdog 12/01/2009 8:33 PM
Vekt Birger Holo 12/01/2009 8:36 PM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? t_dahl 13/01/2009 12:28 PM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? Underdog 13/01/2009 12:52 PM
130 går tydeligvis Okv 14/01/2009 12:52 AM
130? Birger Holo 14/01/2009 8:19 AM
Hei MsTine 14/01/2009 10:12 AM
..og forresten.. MsTine 14/01/2009 10:13 AM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? Okv 15/01/2009 1:49 AM
. Birger Holo 15/01/2009 10:06 AM
. Birger Holo 15/01/2009 10:06 AM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? greipfrukt 15/01/2009 10:13 AM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? Okv 15/01/2009 11:14 PM
Snakket med gutta på bua? arneradm 16/01/2009 9:50 AM
Bua Birger Holo 16/01/2009 9:58 AM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? arneradm 16/01/2009 10:07 AM
G3 Birger Holo 16/01/2009 10:10 AM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? t_dahl 16/01/2009 1:48 PM
BD Sko Birger Holo 16/01/2009 2:04 PM
minmeining bjorjost1 18/01/2009 5:21 PM
Birger Erik Glæstad 21/01/2009 12:39 AM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? Endre Hals 21/01/2009 1:09 AM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? t_dahl 21/01/2009 3:51 PM
Re: Hvor breie ski funker Dynafit-bindingene på? Endre Hals 21/01/2009 4:20 PM

Print tråd
Bytt til Flat Modus
Show Likes
Se profil
Send en PM
Legg i favorittbrukere
Se innlegg
Like Summary
Forumregler · Sett alle som lest Fri Flyt forum · · Friflyt forum
Mest lest på FRIFLYT.NO
+
Hva er randone?
Randoné
Vil du gå dine første toppturer, men er usikker på hva du trenger for å starte? Her er en god guide for nybegynnere som ...
Meninger
Her finner du lederartikler fra magasinet, kronikker og leserinnlegg....
+
Mann med lue som sitter ved et bord på en campingplass.
Øystein Bråten etter OL-gullet:
- Har ikke hatt så mye behov for å stikke meg fram
Etter OL-gullet i Pyeongchang ble Øystein Bråten mindre synlig i offentligheten. Nå forteller han om hvorfor han valgte ...
+
Made in Nydalen
Made in Nydalen: - Nå har jeg solgt rundt 700 hjelmer
For halvannet år siden levde Thomas Klingenberg (29) av sparepengene sine og sydde hjelmene i en varebil. Nå har satsing...
+
Slutt for norsk skimerke
SGN er konkurs
SGN har laget ski for toppturfolk og frikjørere siden 2012. Nå er det norske selskapet slått konkurs....
+
Harila - Nådeløse fjell
Field Productions klar med ny kinofilm om Harila
Field Productions er snart kinoklar med dokumentaren Harila ? Nådeløse fjell, som følger Kristin Harila og klatrepartner...