Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Randorigg
#164954 24/11/2008 5:33 PM
donnie Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Heisann, jeg har stått på ski i fire år, og da kun i preppa løyper med rene carving ski. Har nå lyst til å utvide horisonten noe, og begynne litt med toppturer, og kjøring utenfor løypa. Lurer på om noen kan gi meg feedback på hva de tror om denne pakken:

Mantra 177Dynafit vertical ft 12Dynafit ZZeus

Vekt: 77 kgHøyde: 177 cm

Jeg blir vel ikke den som tar de største droppene, men jag liker å dra på litt. Lurer også på om denne riggen funker bra i preppa løype. Blir vel en kombinasjon av 60/40 kjøring i/utenfor. Ser for meg at denne fordelingen vil forskyve seg mot mer og mer offpist/topptur.

På forhånd takk. smile

Ikke dum den.......
donnie #164955 24/11/2008 6:50 PM
Entusiast
Entusiast

Synes du har havnet på et lovende oppsett.Etter mitt syn en bra balanse mellom vekt og kjøreegenskaper.

Fra Dynafit er definitivt Zzeus støvlen du skal ha. Synes generelt dynafitstøvlene er noen j....a tøfler, men vet at denne modellen skal være den klart stiveste (har dog ikke fått prøvde den selv ennå).

Ville nok vurdert å gå opp i lengde på skiene, de er ikke av de aller breieste med tanke på flyt, og liker du å dra på litt vil du nok sette pris på fartsstabiliteten du får med en litt lenger ski.