er som følger:

Bomull (ikke nevnt) er no dritt. Lite varmt og tørker seint. Bruker man det noen ganger, så er det i tillegg to nummer for stort. De som var i forsvaret/militæret for mer enn 8-10 år siden husker sikkert det hvite bomull-undertøyet man fikk ut for å bruke på vinterdagene. Fysj og fy!!! Heldigvis så er det nesten utryddet!

Kunststoff er varmt og tørker fort. Holder ikke varmen noe særlig når det er vått og stinker ganske bra etter en dag aktivt bruk. Kan variere litt...

Ull er vinneren i mitt hus, med mindre jeg skal bare en kort dag i bakken eller en treningsøkt. Det er varmt, god lufting og holder varmen bra selv om det er vått. Gikk gjennom isen med alle klærne på i vinter, og fikk faktisk noe av varmen igjen uten å skifte etter å ha løpt og hoppet litt. Ulempen er da at det tørker seint, men man kan holde noe av kroppsvarmen mens du gjør det.

Men smaken er jo som kjent som baken; to-delt! Hvilket betyr at noe for enhver brukt. Jeg vil ikke bruke ull dersom jeg skal ut på ei treningsøkt, der jeg svetter masse og skal rett hjem etterpå. Da ville jeg brukt kunststoff.

Men "noen liker mora, og noen liker dattera!" wink