Jeg går på g3 feller, men jeg kunne like gjerne gått på Black Diamond. Som sagt har Black Diamond mye, mye bedre lim. Limet på fellene mine holdt ikke en sesong engang. Så da var det bare å ta på Black Diamond gold label lim.. En annen ting er at g3 ikke har sydd fast den bøylen du fester i skituppen, slik Black Diamond har gjort. G3 har en løsning hvor du må skjære til tuppen på fella selv, tre den igjennom bøyla, og lime den i fella igjen. Det funker dårlig på ski med butt, lav tupp. Som f. eks. Gotama som jeg har. Det som skjer da er at det kommer en jævla masse snø i det litt for store mellomrommet som er mellom skien og fella foran ved denne bøylen, og da er det ikkeno moro lenger. Det hele endte opp med at jeg sydde det selv, og jeg kan ikke sy engang. Men jeg er fornøyd jeg nå, etter å ha tatt på nytt lim, og sydd tuppen. Men da kunne jeg like gjerne kjøpt Black Diamond som har alt i orden... Jeg har også, som Kjartan sier, gått med folk som har slitt med at spennen bak på g3 lett løsner. Jeg har ikke hatt noe problem med det, men det er fordi jeg har twintip. Da sitter den som støpt.. Clipfix f. eks. passer ikke på baktuppen min. Men med så bra lim som Black Diamond har, er det egentlig ikkeno vits å ha spenne bak. Det er jo faen meg superlim. Nei, jeg tror jeg vil anbefale Black Diamond smile