Noen som vet plasser i Troms der det allerede er nok snø til å kjøre telemark? Har du vært på topptur i høst og var fornøyd, så gi meg et tips om hvor jeg bør dra. Greit å vite om det er nok snø, eller om man kjører på stein. Kort turbeskrivelse tas imot med glede.
på fastdalstinden like utenfor lyngseidet var det folk for en måned siden. Noe brekjøring så underlaget er bra der hvertfall. Kikk på kartet, skal ikke være noe hokuspokus å komme seg dit. Følg med for bredsprekker!
Det må da snart være nok snø i høyden til litt kjøring hvorsomhelst? Skal ihvertfall ta meg en tur til kattfjordeidet i morgen og sjekke forholdene. Ha en god sesongstart, folkens!
Her går vi alle å venter på det store snøfallet. Kaldt hvitt og fint, bare alt for lite snø. Så kommer værmelderne og melder 8-10 plaussgrader og regn til helga. Man kan jo grine.
vintern er på tur,ikke tvil om det.men snøen kommer tidsnok,gratis sesongkort på kvaløya,pudder og camelback og alt det der styre der.samme d.inntil da kan man bare nyte høstbølgene i grøtfjord.beachbreak en halv time fra sentrum.localism eksisterer bare sørpå.muligheter for bølger til helga.funke best på flo.penger er d nok av
Det er nok snø til å stå på ski på fastdalstinden. Ein gjeng som var der i helga, det var ganske brukbart, kunne vel skri ned 400 høgdemeter.. Noen stygge bresprekker der, så vær obs.. Absolutt å anbefala, have fun