var der i går og da var det temmelig snøfattig, dvs var sikkert 2 meter med betong snø men ikke no pudder..men spørs om det ikke har kommet i løpet av dagen og er jo også meldt snø i 4-5 dager fremover nå..uansett..forhold for skred er ypperlig nå..veldig liten sannsynlighet for det..med forbehold
Hvor var du på kattfjordeidet???Jeg var også der i går 29.01, og det var på steder mye løssnø. I tillegg er den kraftig lagdelt og vindtrasportert!!! Dette i tillegg til at den nettopp er kommet medfører IKKE lite skredfare!
var på skredkurs der, lørdag..kanskje en km sør for skittentind..ca 800 mhoh, der var iallefall snøen ikke lagdelt, gravde ned 1 1/2 meter flere steder og traff kun våt og kompakt snø..
Var på Ullstind i dag. Gikk ikke helt opp pga dårlig tid. Fantastisk snø opp til 7 - 800 meter. Deretter skiftende mellom steihard bølgeis og litt styresnø.
Har tenkt å dra på topptur i morgen (søndag) Har tidligere stått mest på lille blåmann og tromsdalstind, men nå vil jeg prøve noe nytt. Noen som har noe å si om ullstind? Registrerer at det var bra forhold opp til 7 - 800 meter tidligere i uka og de siste dagene har det jo snødd litt så det virker jo lovende. Men skulle gjerne vist litt mer om toppen siden jeg aldri har vært der. All informasjon mottas med takk!