Har også problemer med foten, vanskelig å finne gode støvler. Jeg har høy rist, bred fot, plattfot og en bøy på leggbeinet som gjør at "oglen" i ankelen tar mya av trykket. Har tidligereprøvd denali XT og dynafir FR, før jeg gikk over til garmont adrenalin g-fit. Denalien satt ikke helt bra, litt smal for min fot og litt for myk i plasten for den helt gode opplevelsen. Dynafit FR har en høy støpt fotbue, noe som er vanskelig å ordne på hvis du har høy rist og plattfot. Opplevde også denne skoen som noe smal.
Har ikke opplevd noen av disse problemene med garmont adrenalin. Kan på det sterkeste anbefale denne støvelen, passer perfekt til min fot, og er god å kjøre på, sliter heller ikke så mye oppover heller.Kan være verd å merke seg at det er kommet en ny utgave som heter endorphine, kjenner ikke noen til denne men tror den skulle være enda stivere.Det som jeg tror er det viktigste er at du går til en butikk som har stor utvalg slik at du kan prøve og sammenligne ulike støvler. Sam t å få kyndig hjelp hvis du opplever problemer.
Lykke til!!