Jeg har sett reklamen omtrent 5 ganger nå, og uansett hvor hardt jeg prøver klarer den ikke irritere meg. Ja, de kjører helikopter, og tjo, telemarken er kanskje ikke det mest ekstreme jeg har sett. Selv om jeg sikkert ville opplevd en ekstrem glede ved å få prøve heliskiing en gang? Kommer jeg til å boikotte Bergans pågrunn av en reklame med heliskiing og fordi dama ikke rippet fjellet som Torkel Karoliussen?

Selv kjører jeg en Opel Omega Stv fra -92 som sikkert forurenser mer enn en Boeing 737, jeg bruker primus som brenner alt av løsemidler (og litt til), jeg bruker klær med kunststoff og ikke av presset tyttebærlyng, jeg lar varmen stå på når jeg er ute og (gud forby) jeg har bensinmotor på båten også! Jeg er en miljøsynder og er skyldig, skyldig , SKYLDIG!!!

Og likevel (riktignok ifølge noen suspekte tester på internett) er jeg langt under snittet på forurensning i Norge. Jeg kommer ikke til å verken boikotte Bergans, slutte å drømme om heliskiing eller sove dårlig. Og det er fordi jeg har en ?Ekstrem Turglede!?:cool Og dette var nok en fjær som ble til en hønsefarm? :wink