Sitat pij:jeg blir iritert på det klesmerke som har heliski som sitt trekk plaster ,for at vi skal se at det er bra tøy. for det første er det ikke lov for den vanlige mann kvinne i gata .det andre er forurensnigen, det tredje er at det bråker for meg når jeg må gå opp selv.nei ikke kjøp klær fra den produsenten som ikke har klær som tåler å bli brukt til å gå opp med .få en menig om at de skal trekke denne filmen elller ikke kjøp fra dem
Jeg personlig blir vel så irritert av voksne nordmenn som ikke er i nærheten av å beherske sitt eget språk!
Bergans har for øvrig ikke heliski som sitt trekkplaster kun fordi merket bruker ÉN pokkers reklame hvor en skiløper hopper ut av et helikopter. Og dessuten, kun fordi heliskiing er ulovlig i Norge, så er det ikke dermed sagt at det er ulovlig i andre land. Reklamen det er snakk om, sier nemlig ikke et DØYT om at bildene er fra Norge!
"Ekstrem turglede" er liksom plutselig et teit slagord, fordi skiløperen blir føyet til toppen av et fjell? Å kjøre ned fra høye fjell kan vel for f*** være ekstremt, selv om man ikke har gått til toppen først...??? Det er ikke alle fjelltopper som er tilgjengelige ved å gå toppturer.
Og hva angår miljøet?! Give me a fuc**** break! Det er ikke heliskiing som ødelegger miljøet på globalt nivå. Hvis wannabe-SV'erene her inne tror det, så tror dere vel også at de fantastiske "miljøkvotene" man snakker om å kjøpe her hjemme, vil kunne gjøre noen merkbare utslag...?
Det ENESTE jeg er enig i vedrørende Bergans-reklamen, er den tekniske telemarkkjøringen...den er ikke videre imponerende!
Selv kjører jeg med Bergans jakke, og er strålende fornøyd med den. Og hvis dette faktum i tillegg kan være med på å provosere noen diltende miljøtufser/SV'ere...? TAKK, Bergans for å ha gitt meg en uventet bonus!
:grin