Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
"Abonnerer på Friflyt"
#160025 17/04/2008 7:45 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Heisann,

Da jeg kjøpte billett til årets HC på Turtagrø, kjøpte jeg med et abonnement på Friflyt. Dette skjedde rett etter billettene ble lagt ut, så det er en stund siden. Skuffelsen var derfor MEGET stor da jeg så reklame for den nye utgaven av Friflyt på hjemmesiden, og det IKKE var kommet i min postkasse.

Helt seriøst gutta, vi lever i 2008. Synes dere burde ha klart å få utgaven ned i min postkasse.

Men jeg er ikke longangry og satser på at dere fikser det til neste nummer.

Papamike.

PS Har en billett til HC til salgs. Ta kontakt på FF mail.

Abonnement på Fri Flyt...
PapaMike #160026 18/04/2008 12:12 AM
Fersking
Fersking

ser ut for å være bortkastet. Har enda ikke fått en eneste utgave før jeg har etterlyst det etter noen uker. Siste utgave har jeg ikke sett noe av heller.

Jeg har i grunnen gitt opp. De 4-500 kr abonnementet kostet bryr meg ikke så mye, det som irriterer meg er at jeg har totalt kastet vekk flere timer på å prøve å skaffe til veie de forskjellige blad som skulle være enkelt å hente i min postkasse. Litt av et system...

Re: "Abonnerer på Friflyt"
PapaMike #160027 18/04/2008 8:26 AM
Entusiast
Entusiast

Hva med å kontakte folka direkte, i stede for å slenge galle her på forumet? Så kanskje dere får fiksa det med en gang?

Fri Flyt abonnement
PapaMike #160028 18/04/2008 10:48 AM
Fersking
Fersking

Hei.Det er ikke meningen at abonnentene våre ikke skal få bladet - det er heller ikke mange som ikke gjør det.

Jeg vet ikke når du tegnet abonnement, men når du tegner deg som abonnent så får du automatisk det neste bladet tilsendt i posten. Bladet vi reklamerer for nå ble sendt ut i slutten av mars - jeg vil tro du betalte Turtagrø-påmeldingen etter det?Du vil da få juniutgaven vår tilsendt i posten eller levert med bud på døra (avhengig av hvor du bor). Det bladet får du i slutten av mai.

Forøvrig får nå alle abonnetene bladet før det er i salg på Narvesen og et årsabonnement på Fri Flyt koster ikke mer enn 319 kroner.

Billetten din til Turtagrø bør det være lett å få solgt. Legg ut en egen tråd på forumet om det. Vi får daglig telefoner og mailer med folk som ikke rakk å kjøpe billett.

God helg!

Trygve, Fri Flyt

Birger Holo og Mr. Fri Flyt,
PapaMike #160029 18/04/2008 12:49 PM
Fersking
Fersking

Henvendelsen til eksponert@friflyt er naturligvis foretatt så snart som mulig hver gang, etter at jeg har har sett bladet i handelen på Narvesen.

Venter fortsatt på svar fra min siste henvendelse.

I tillegg... jeg synes det faktisk er greit å slenge både heder å galle på et forum. Vel og merke når det er på sin plass selvsagt.

Lakini
PapaMike #160030 18/04/2008 2:55 PM
Fersking
Fersking

Henvendelsen din er besvart. Er ikke alltid vi har mulighet til å besvare daglig.

Som jeg skrev i mailen har tydeligvis distribusjonen unormalt store problemer med sitt bud/levering i ditt området. Normalt ordner det seg etter vi gjør de oppmerksomme på det første gangen. Dine neste utgaver blir levert med Posten i stedet.

FF#56 finner du i postkassa de i ettermiddag.God helgelesning.

Øyvind, Fri Flyt

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå