Takk for info.

Må sette meg mer inn i dette for å få mer kunnskap.

Kjedelig å bryte ned naturen, når man vil bevare den. Bør ikke være rakettingeniør for å skjønne at ting ikke er som det skal, se ut vi er i desember, og det er pollenvarsel ute, hallo!!Men Gore-tex, HH, Norrøna og de andre burde vært flinkere til å informere om dette.